Iphone şarj Aletim Bozuldu - Merhaba arkadaşlar 5s kullanıyorum. Herhangi bir nedenle şarj aletinizin bozulması durumunda bize teslim ettiğiniz şarj aletinizin hemen onarımını sağlıyor ve ilk günkü sağlamlığı ile en kısa sürede tarafınıza teslim ediyoruz.


Iphone Sarj Aleti Bozuldu Ne Yapmaliyim Iphone Tamiri Apple

Şarj aleti için tamir yapıyor musunuz.

Iphone şarj aletim bozuldu. İphone şarj aletim bozuldu evde boş duran Samsung şarj aleti var ancak yazılarına baktıgımda 53v 2a yazıyorBu şarj aletini kulla. Büyük kurumsal bir firmanın sattığı şarj kablosunun arkasında duramadı. Ad The new iPhone 13 Pro and iPhone 13.

Şarj aletim bozuldu evde kullanılmayan orjinal Samsung 5v-2a şarj aleti var. Apple xr orijinal şarj aletim bozuldu 1111e kadar garantim bulunduğu için Marmara Park AVM Troy mağazasına gittim mağazada arıza kaydı ile görevli ihanımın tavrı çok kötüydü hiç ilgilenmedi 2 saat beklettikten sonra şarj aleti almıyoruz diyerek göndermeye çalıştı. Müşteri memnuniyeti ile yakından uzaktan alakaları yok.

IPhone şarj aletim bozuldu orijinal olmayan şarj telefonuma zarar verir mi. Bu tip cihazlarda ilan sanayi şarj aleti kullanmak çok olumsuz etkilere neden olur. Şarj aleti olmadan şarj edebilir miyim.

Yaklaşık 5-6 hafta kullanıp sonra orjinal sarj aleti alsam telefonda bir sorun olusur mu. Çizik kopma hiçbir problem yoktu. Bu saatte dışarıda şarj aleti bulma ihtimaliniz 017.

Şarj sorunum var iPhone şarj olmuyor. 5sin şarj aletinde 5v 1a yazıyordu. Bu sorun bir çok iPhone kullanı.

Ekranda Apple logosu görünecek iPhone resetlenecek ve tekrar açılacaktır. Lan bende ciddi ciddi dinliyorum ŞarjŞarj AletiŞarjım BozulduŞarj AdaptörüŞarj nasıl tamir edilirGülmek Garanti Şarj Aleti TamiriKomik ChallengeY. Apple iPhone akıllı telefonlarında irsi bir sıkıntı vardır.

Başka yöntemlerle şarj etmeniz mümkün değil. Telefona ne gibi bir zarar verebilir. Merhabalar macbook air şarj aletim bozuldu.

Evet iPhone şarj aleti bozuldu nedeniyle cihazınızı şarj edemiyorsanız biz telefon hastanesi olarak bu konuda da devreye girerek yardımınıza koşmaya hazırız. Apple marka şarj aletim dün gece prizdeyken patladı ne olduğunu anlamamakla beraber can havliyle prizden çıkartmaya çalışırken çıkan kıvılcımlar beni gerçekten bu markadan soğuttu nasıl çözüleceğini bilmemekle beraber bir daha asla tercih etmeyeceğim. IPhone şarj soketim sorunlu bazen şarj oluyor bazen olmuyor.

şarj aletim misafirlikte kaldı ve şarjım az yarın akşama kadar alamam da acaba şarj edebilir miyim başka yollardan bir bilginiz var mı. Şayet siz de iphone şarj aleti bozuldu ne yapabilirimProblemini yaşayanlardansanız yazımızın devamında konuya yönelik çözüm. İPhone Şarj Aleti Patlaması.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. IPhone Safety Yangın Çarpılma Hatası. Bu yüzden mutlaka şarj sorunu yaşamanız durumunda orijinal ürünü almayı tercih edin.

IPhone şarj aletiniz bozulduysa ne yapmalısınız. IPhone kablosu takılı konumda iken Güç Düğmesi ve Home Ana Ekran düğmesine 10 saniye kadar uzun basın. Telefonumun şarj girişinde ezik var.

IPhoneunuz şarj olurken biraz ısınabilir. Yarına kadar bekleyip gündüz gözü ile şarj. IPhone Safety Yangın Çarpılma Hatası.

Apple xr orijinal şarj aletim bozuldu 1111e kadar garantim bulunduğu için Marmara Park AVM Troy mağazasına gittim mağazada arıza kaydı ile görevli ihanımın tavrı çok kötüydü hiç ilgilenmedi 2 saat beklettikten sonra şarj aleti almıyoruz diyerek göndermeye çalıştı. Teknosa dan aldığım orijinal iPhone 8 Plus şarj aleti 4 ay sonra bozuldu. Sarj kablolarından anlayan birisi bakabilir mi.

IPhone için yazılan iPhone 1 Ayda Şarj Aletim Bozuldu şikayetini ve yorumlarını okumak ya da iPhone hakkında şikayet yazmak için tıklayın. IPhone şarj giriş yeri bozuldu. Şarj soketine kabloyu taktığım zaman şarj olmuyor.

İphone 5 5s usb şarj kablosu tamiri-usb kablo tamiri. İstanbul İzmir Ankara gibi büyük şehirlerdeyseniz dışarısının bu saatte sizin için tehlikeli olma durumu 86. Bütçem olmadığı için 20tllik bir sarj kablosu aldım.

Siz de iPhone şarj aleti bozuldu ne yapabilirim diyorsanız çözümü makalemizde bulabilirsiniz. Merhabalar7000tlye iphone XR aldım. IPhoneunuz soğuduğunda şarj olmaya devam eder.

IPhone Şarj Aleti Bozuldu taşıma sırasında kablonun eğilip bükülmesi vuruş alma prize Katı şekilde takıp çıkarma gibi nedenlere bağlı olarak ipad Veyahut ipone şarj aleti bozuldu problemi bir hayli kişinin başına gelen bir problem. Yazılım pilinizin ömrünü uzatmak için pilin çok ısınması durumunda aygıtın yüzde 80in üzerinde şarj olmasını engelleyebilir. IPhone Şarj Aleti Mağduruyum.

Iphone sarj aletim bozuldu. Bu işlem veri kaybına neden olmamaktadır. Merhaba dostlar bu videomda kopulan iphone şarj kablolarınızı nasıl kolay bir şekilde tamir edeceğinizi eğlenceli bir şekilde anlattım iyi seyirler.

IOS 13 ve sonraki sürümlerde kullanılan İyileştirilmiş Pil Şarjı. En kolay yolunu yeni bir şarj adaptörü satın almak olduğunu hepimiz biliyoruz. IPhone şarj bitti şimdi şarj olmuyor açılmıyor.

IPhone şarj olurken çok ısınıyor. IPhone Şarj Aleti Bozuldu Taşıma sırasında kablonun eğilip bükülmesi vuruş alma prize Katı şekilde takıp çıkarma gibi nedenlere bağlı olarak ipad Veyahut ipone şarj aleti bozuldu problemi bir hayli kişinin başına gelen bir problemşayet siz de iPhone şarj aleti bozuldu ne yapabilirimProblemini yaşayanlardansanız yazımızın devamında konuya yönelik çözüm. Bu işlemleri yaptınız ancak iPhone şarj almamaya devam ediyorsa sorun şarj ucunun girdiği yerin.

IPhoneunuzu ve şarj aygıtınızı daha serin bir yere götürmeyi deneyin. IPhone ya da iPad şarj aleti zaman içinde taşımaya prize sert şekilde takma ya da çıkarmaya ve darbeye bağlı nedenlerle bozulabiliyor. Telefonun bir süre sonra zor şarj olması ya da hiç şarj olmaması.


Samsung Galaxy J7 Pro Ekran Nasil Degisir Alt Yazili Samsung Galaxy Samsung Yazilim


Iphone Sarj Kablosu Nasil Tamir Edilir How To Repair Your Iphone Charging Cable Kendin Yap Youtube


Ipad Sarj Soketi Degisimi Nasil Yapilir Cep Hastanesi Soket Ipad Ipad Mini


Iphone Sarj Aleti Bozuldu Cep Hastanesi


Bozuk Bir Iphone Sarj Cihazi Nasil Duzeltilir


Iphone Veya Ipod Touch Iniz Sarj Olmuyorsa Apple Destek Tr


Kablosuz Sarji Destekleyen Telefonlar Cep Hastanesi Telefonlar Galaxy S7 Samsung Galaxy


Iphone Veya Ipod Touch Iniz Sarj Olmuyorsa Apple Destek Tr


Macbook Sarj Aletinizin Kablosu Koptu Ise Yeni Sarj Aleti Almaniza Gerek Yok Kabloyu Degistirelim Orijinal Adaptorunuzu Kullanmaya Dev Macbook Sarj Aleti Kablo


Apple Iphone Sarj Aleti Kablosu Orijinal 2 Metre Lightning Usb Fiyatlari Ve Ozellikleri


Samsung Tablet Sarj Sorunu Cep Hastanesi Samsung Sarj Aleti Soket


Samsung Sarj Giris Yeri Bozuldu Tamiri Cep Hastanesi Samsung Cihaz Soket


Telefon Tamiri Panosundaki Pin


Apple Apple 1m Iphone Kablo 5w Sarj Aleti Ipad Ipod Sarj Lightning 1 Metre Sarj Data Kablosu 25672912 Morhipo


Related Posts