Iphone Kapalıyken şarj Oluyor - IPhone cihazınızı kapattıktan sonra güç kaynağına bağlarsanız birkaç saniye içerisinde ekranda bir şarj ibaresinin ortaya çıktığını görüntülersiniz. Bunlardan biri de telefonun açıkken şarj almamasıdır.


Iphone Sarj Varken Kapanmasi Youtube

Yoksa bu gösterge mi.

Iphone kapalıyken şarj oluyor. IPhone telefon kapalıyken şarja takınca açılıyor. IOS 13 ve sonraki sürümlerde kullanılan İyileştirilmiş Pil Şarjı. Ekranda Apple logosu görünecek iPhone resetlenecek ve tekrar açılacaktır.

Açıkken herhangi bir şarj dolumu görünmüyor. Bu işlemleri yaptınız ancak iPhone şarj almamaya devam ediyorsa sorun şarj ucunun girdiği yerin. Telefonu resetledim komple ayarları da resetledim yine sorun çözülmedi.

Dediğim gibi sen kabloyla ve adaptörle bir ilgilen olmazsa ver servise 100 felansa pil sağlığı yenidir zaten onun garantisi devam ediyordur. Önce telefonu kapattım kapandı ve kendi kendi açıldı ben açmadan. Sonra ikinci kez kapattım bu sefer kapandı daha sonra şarja takdım kapalı vaziyette ama telefonu şarja takarken telefonum açıldı tamamen.

İlk olarak yapılması gereken şey farklı bir şarj aletinde cihazın denenmesidir. Telefonlarda böyle bir durumla karşılaşılması gülük kullanımda birtakım sıkıntıların yaşanmasına neden olur. IPhone 4S Kapalıyken Şarj Oluyor Açıkken Olmuyor.

Eğer siz de telefon açıkken şarj olmuyor kapalıyken oluyor diyorsanız hemen sizlere sunacağımız yöntemleri uygulayın ve sonuçlarını daha yakından görün. Bir diğer sıkıntı olan cihazın yavaş şarj almasıdır. Iphone kapalıyken şarja takıldıgında bu gösterge mi çıkar.

Öğretici Paylaşımlar Açıkken şarj olmayan telefon kapalıyken oluyor. Merhaba iPhone 6 model telefon kullanıyorum. Bunun sebebi genelde şarj aletinin hasar görmesidir.

Temizledim ama şarj olmama durumu devam ediyor. Bu durum iPhone cihazın kapalı durumdayken şarj olmaya başladığını gösterir. IPhone Cihazlar Kapalıyken Şarj Olur mu.

IPhoneunuz şarj olurken biraz ısınabilir. Merhaba iphone 5s kullanıyorum 2 gündür telefon açıkken şarj olmuyor kapanıyor aynı şarj aletiyle şar ediyorumoluyor fakat 4 olduğunda yine açılıyor otomatik yine şarj olmuyor yani kablodan olsa kapalıyken de şarj etmez diye düşünüyorum ama ne olabilir acil yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ufak bir ihtimal de olsa sorun cihazdan değil kullanılan şarj aleti ya da kablodan kaynaklanabilir.

Öncelikle telefonu yeniden başlatarak sorunu çözmeye çalışın. Dakika olarak çok dikkat etmedim ama normale göre çok yavaş şarj oluyor. Makul fiyatlara şarj soketinin değiştirilmesi mümkün olmaktadır.

Yazılım pilinizin ömrünü uzatmak için pilin çok ısınması durumunda aygıtın yüzde 80in üzerinde şarj olmasını engelleyebilir. IPhone 6S telefonum kapalıyken şarj oluyor fakat telefon açıldığında şarj olmuyor. IPhoneunuzu ve şarj aygıtınızı daha serin bir yere götürmeyi deneyin.

Evet arkadaşlar bir güncelleme yapalım istedim. Ama açıkken ne şimşek işareti çıkıyor ne başka birşey. IPhoneunuz soğuduğunda şarj olmaya devam eder.

Başınıza bu tür bir sorun geldiyse farklı marka şarj aletleri deneyerek telefonunuzun girişini bozma tehlikesiyle karşı karşıya kalmayın. Iphone 5s telefonumu dün kapatıp kapalı halde şarj etmek istedim. Telefon kapalıyken şarj oluyor.

Herhangi bir aksesuar hatası da vermiyor. IPhone cihazların kapalıyken şarj olup olmadıkları yaygın bir sorudur. İlk defa iPhone telefon kullananların merak ettiği konulardan birisi telefon kapalıyken şarja takınca açılması.

Iphone 4s-5-5s-5c-6-6s-7 genel karşılaşılan sorun şarj almıyor ÇÖZÜMÜYine genel karşılaşılan bir sorunla karşınızdayımcihazımız şarja takıldığında bazen alı. IPhone kablosu takılı konumda iken Güç Düğmesi ve Home Ana Ekran düğmesine 10 saniye kadar uzun basın. Eski android telefonumda sürekli o sorunu yasıyordum o yüzden iPhone a geçtim şimdi sorunu yasamak için şarj bile yetmiyor telefonu günde en az 3 kez şarj ediyorum sen düşün.

Telefonum yalnızca kapalıyken şarj oluyor. Cinsiyetini ve yaşını belirt oyunu kullan. Ama şarj oluyor işareti de çıkmıyor.

Açıkken hiçbir şekilde şarjı görmüyor. Tüm Forumlar Mobil Cihazlar Apple - iPhone - iPad Firmware Unlock Jailbreak vb. Iphone kapalı şarj olmaz kapatsanız dahi kendisi otomatik olarak açılır.

1 2 Sayfaya git. Var mı daha önce bu durumu yaşayan çözümü nedir. IPhone 6S kapalıyken şarj oluyor mu.

IPhone 6 Yavaş Şarj Oluyor. Telefounum ıphone 11 kapalıyken şarj oluyor açıkken şarj olduğu gözüküyor ama olmuyor acil yardım. Daha sonra hem şarj adaptörünü hem de kablosunu kontrol edin.

Yaşın Kızım Erkeğim Lütfen yaşını seç. Bu yüzden telefon açıkken şarj olmuyor kapalıyken oluyor gibi sorunlar karşısında yapılması gerekenlerin tam olarak bilinmesi gerekir. Sonrasında sorunun pilden kaynaklı olduğunu tespit edip değiştir.

Başlangıç tarihi 19 Şub 2018. Katılım 19 Şub 2018 Mesajlar 4 Tepki puanı 0 Cihaz Iphone 6 19 Şub 2018 1 Merhaba arkadaslar Iphone 6 acikken sarj olmuyor kapaliyken. IPhone 7 şarj olmuyor sorunu ile karşı karşıya iseniz eğer adım adım neler yapmanız gerektiğini bu makalemiz aracılığı ile sizlere detaylı bir şekilde anlatmaya çalışacağız.

IPhone Açıkken Şarj Olmuyor telefon açıkken şarj olmuyorsa ve şarj etmek için kapatmanız gerektiğini söylerseniz telefonunuzda bir yazılım veya donanım sorunu olduğunu söylemek yanlış olmazSosyal platformlarda ve forum sitelerinde HTC telefon kapatıldığında olduğu gibi telefon açıldığında şarj olmuyor kullanıcılar bu soruna çözüm arıyor. Telefonum redmi note 5. Telefonu şarja takıp kapatıyorum bir süre sonra açınca şarj olmuş oluyor.

Çünkü kablolardaki en ufak bir hasar iPhone şarj aletisoketi sorunu gibi problemlerin temel nedenidir. Bu işlem veri kaybına neden olmamaktadır. Telefon açıkken şarj olmuyor.

IPhone 6 açıkken şarj olmuyor kapalıyken şarj oluyor. IPhone 6 cihazım şarj varken kapanmakta idi. Ayrıca bilgisayara bağladığımda telefonu görmüyor.

Şarja takıp kapatıyorum şarj oluyor.


Iphone Unuzu Oldugundan Daha Hizli Sarj Ettirecek 5 Yontem


Iphone Kapaliyken Sarja Takildiginda Nasil Bir Gosterge Cikar Kizlarsoruyor


Telefon Acikken Iphone 6 Sarj Olmuyor Iphone Sarj Olmuyor


Telefon Neden Yalnizca Kapaliyken Sarj Oluyor


Iphone Hizli Sarj Etme Yontemleri Ve Kullanilabilir Hizli Sarj Adaptorleri Sihirli Elma


Iphone Sarj Oluyor Gozukuyor Ama Acilmiyor Xiaomi Teknik Servisi


Iphone Sarj Entegresi Sorunu Ve Cozumu


Iphone Kapaliyken Sarj Oldugunu Nasil Anlariz Puf Noktasi


Iphone Kapaliyken Sarja Takildiginda Nasil Bir Gosterge Cikar Kizlarsoruyor


Iphone Un Pil Kullanim Suresini Arttirmanin Tek Yolu Cozumu


Iphone Unuzun Sarj Olup Olmadigini Nasil Anlarsiniz


Iphone Ipad Veya Ipod Touch Inizda Pil Yuzdesini Gosterme Apple Destek Tr


Iphone Sarj Olmuyor Kesin Cozum Teloji


Iphone Pil Sagligi Icin Dikkat Edilmesi Gerekenler Sihirli Elma


Related Posts