Iphone şifremi Unuttum Bilgisayarsız - Parolanızı unuttuysanız yardım alın. Aşağıdaki adımları uygulayarak iPhone veya iPad cihazınızı ilk aldığınız hale çevirebilirsiniz.


Iphone Sifremi Unuttum Ne Yapabilirim Sihirli Elma

Bu durumda Gmail şifremi unuttum seçeneğini kullanarak şifre değiştirme veya sıfırlama işlemi yapılabilir.

Iphone şifremi unuttum bilgisayarsız. Reklamlar ipad ve iphone Şifre Kırma Nasıl Yapılır. Dünyanın en büyük arama motoru ve teknoloji şirket Googleın kullanıcılarına sunduğu Gmail hesapları en yaygın kullanılan mail sistemleri arasında yer alıyor. IPhone Ekran Şifresini Kırmanın 4 Yolu.

Bilgisayar Android iPhone Gmail Şifre Değiştirme ve Sıfırlama İşlemi Milyarlarca kullanıcısı bulunan Googleın kullanıcılarına sunduğu. Yöntem İlk olarak telefonunuzun kilidini açmak için kaydırın ardından da vazgeç. Eğer iPhone verileri kaybetmek istemiyorsanız Yani daha iyi iPhoneunuzu Sıfırlanmasını fabrikadan önce iPhonedan verilerinizi yedeklemek istiyorum.

IPad Ve iPhoneda Şifre Unutma Ve Çözümü Eğer iPad iPod veya iPhone unuzun şifresini unuttuysanız endişe etmeyin çünkü unuttuğunuz iOS şifrenizi nasıl resetleyeceğinizi anlatacağız. Reklamlar Telefonunuzun ekran desen kilidini mi unuttunuz. IPhone Etkin Değil iTunes Olmadan Çözülebilir mi.

Drfone - Unlock is completely read-only software. IPhone ekran parolamı unuttum nasıl sıfırlarım. IPhone Kilidini Kırmak İçin 1.

IPhoneunuzu kurtarma moduna alın. Ayarlar adınız Bul bölümüne gidin iPhoneumu Bula dokunun ve özelliği kapatın. Gerekli Program ve aparatlar 1.

Android 44 veya daha eski sürümlerde ekran kilidinizi PIN ve diğer şifrelerinizi unuttuğunuz zaman bu. Diyorsanız okumaya devam edin ve kilitlenen iPhoneu açmak için bu yöntemleri deneyin. IPhone cihazımdaki resim müzik rehber gibi verilere ne olacak diyorsanız sizin için hazırladığımız bu haber tam size göre.

Kilitli iPhone ve iPadi sıfırlama ilk satın aldığınız hale döndürme. This iPhone unlocker works greatly with the latest iOS 11 and iPhone XiPhone 8. İPhone Şifresini Unuttum - Bilgisayar Olmadan iPhone Şifresinin Kilidini Açmak için 3 Etkili Yöntem.

IPad ve iphone şifresini unuttum nasıl kırabilirim diyen kullanıcılar için basit ve anlaşılır bir yöntem sunacağız. Connect your device and run this iPhone unlocker tool. Bir yukarıdaki adım ile cihazınızı yedekten geri yükleyin.

No technical skills required. PC kullanıyorsanız Windows 8 veya sonraki bir. Herkese MerhabaBu gün sizlere uzun süre kullanılmamış iphonelarda ya da çocukların eline geçip şifresi değişirilen oluşturan iphonelarda bilgi kurtarımını.

IPhone Etkin Değil Şifremi Unuttum. IPhone model bir telefona sahipseniz ve ekran kilidi şifrenizi unuttuysanız yapmanız gereken işlemleri anlattıkKaynak. Aşağıdaki işlem ile iPhone 4 iphone 4s iphone 5 iphone 5s iphone 6 ve ipad bütün modellerinde şifreleri kırabilirsiniz.

Bu yazıda iPhone şifremi unuttum ne yapabilirim sorusunun cevabını en genel hatları ile cevaplayacak iPhone şifresinin veya iPad unutulması durumunda takip edilmesi gereken adımları sizlerle paylaşacağız. Google aygıt yöneticisi ve alternatif yöntemimizi kullanarak işlemi kolaylıkla yapabilirsiniz. Siri ile iPhone şifresini bul Bilgisayarsız yöntem iOS 80 iOS 101 iPhone.

Bu adım özellikle kilitli olan cihazının şifresini unutan ve cihazda çok büyük sorunlar yaşayan kullanıcılar için çözüm olacaktır. ITunes senkronizasyonunuz olsa yada olmasa bile iPhone iPod iPad cihazınızı onarmanız mümkün. IPhone kilidi kırma veya iPhone şifre kırma yöntemlerini bu içeriğimizde sizlere aktarıyoruz.

Ancak bazı durumlarda Gmail şifresinin unutulduğu dönemler oluyor. IPhone kullanıcılarının yaşadığı en büyük sıkıntılardan birisi maalesef ki telefona koyulan şifrenin unutulmasıdırBu durumda sizi biraz uğraştıracak olan iTunes aracılığıyla iPhone şifre sıfırlama işlemi yapmanız gerekmektediriPhone parolanızı unuttuğunuz için bilgisayarsız olarak bu işlemi yapmanız mümkün değildir. Bu makalede nasıl düzeltileceğini gösterir veri yedekleme yanı sıra basit adımları ile iPad ekran kilidi Şifremi unuttum.

Bugün ekran kilidi hakkında detaylı bilgi vererek ekran kilidi unutulan telefonu nasıl açacağınızı anlatacağız. Sözü çok uzatmadan ilk yöntemi sizlere sunalım. Rahat 3 adımlar ile iPhone için destek olmadan silinen kişileri kurtarabilirsiniz.

Cihazınızı cebinize çantanıza koyduğunuzda ekran modeli yada şifreniz üst üste yanlış girilmesinden dolayı kaynaklanmaktadır. Bilgisayarsız iPhone 11 Parolasının Kilidini Açma hakkında SSS. IPhone parolanızı unuttuysanız.

Bahsedeceğimiz bu yöntemler sayesinde şifresini unuttuğunuz iPhone cihazlarına kolaylıkla giriş yapabilirsiniz. Aygıtınız yanıt vermiyor veya açılmıyorsa ne yapmanız gerektiğini öğrenin. IPhone Etkin Değil Sorunu Çözümü iPhone Etkin Değil Sorunu Çözümü yada iPhone etkin değil itunesa bağlanın hatası alma nedenleri iPhone s 4 5 ve 6 modellerinde sıklıkla karşımıza çıkmaktadır.

Kullanıcılar bazen istemeseler de iPad iPhone hatta iPod Touch parola korumalarını unutabiliyorlar. Hepsinden önce şifresi unutulan iPhoneun tüm cihaz verileri sıfırlanacaktır. İPad ekran kilidi Şifremi unuttum.

İyi günler arkadaşlar İPhone 4 ios 7 telefonumda sıfırlama şifresini unuttum ve telefonumu sıfırlamak istiyorum bana yardımcı olursanız sevinirim. Üstte verilen iPhone Etkin Değil iTunesa Bağlanın Bilgisayarsız adımından cihazınızı sıfırlamak tek seçeneğiniz. İşte deneyebileceğiniz iOS Veri Yedekleme ve Geri Yükleme - araç drfone bir karşı kullanımı kolay ve esnek araç için seçici yedekleme izin verir ve 3 adımda istediğiniz iPhone iPad iPod verilerini ihracat.

Then you only need to perform clicks and so simple. Çünkü iPhoneu geri yüklemeniz gerekecek. Tarafından güncellendi Lisa Ou 04 Ağustos 2021 1630.

IPhone iPad veya iPodunuzdaki bilgileri kaydetmek istiyorsanız yedekleme oluşturun. Gmail Şifremi Unuttum Ne Yapabilirim. İPhoneun kilidini şimdi aç.

Bir bilgisayarınız olduğundan emin olun Mac veya PC Bu işlem için bir Mac veya PC gerekir. IPhone parolasını unuttum veya iPhone şifremi unuttum hatırlamıyorum. IPhoneun parolasını unutursanız yedeğiniz yoksa verilerinizi muhtemelen geri getiremeyeceksiniz.


Bilgisayariniz Olmadan Unutulmus Iphone Parolasinin Kilidini Acma


Iphone Ekran Sifresini Kirmak Artik Kolay Best Veri Kurtarma


Bilgisayariniz Olmadan Unutulmus Iphone Parolasinin Kilidini Acma


Iphone Ekran Sifresini Kirmak Artik Kolay Best Veri Kurtarma


Iphone Sifremi Unuttum Ne Yapabilirim Sihirli Elma


Iphone Ekran Sifresini Kirmak Artik Kolay Best Veri Kurtarma


Cozuldu Iphone Parolanizi Mi Unuttunuz Kilidini Acmanin 4 Yolu


Iphone Parolasini Unuttum Diyorsaniz Iste Size Yeni Sifreniz Shiftdelete Net Forum Turkiye Nin En Iyi Teknoloji Forumu


Iphone Un Kilidini Parola Olmadan Acmanin 5 Yolu 2021 Guncellendi


Iphone Ekran Sifresini Kirmak Artik Kolay Best Veri Kurtarma


Bilgisayariniz Olmadan Unutulmus Iphone Parolasinin Kilidini Acma


Sifresi Unutulmus Iphone Nasil Acilir Youtube


Bilgisayariniz Olmadan Unutulmus Iphone Parolasinin Kilidini Acma


Iphone Bilgisayarsiz Fabrika Ayarlarina Donme Youtube


Related Posts